Fulltime Blogger & Influencer. Best New Media at Blue Ribbon 2014 Award. Best Motorsport Blog MSMW 2015.

Jun 11, 2013 | ( Video panas ) , blogger Melastik Bintang dan Ben Ashaari bergelek 🙂 by yanayassin on Keek.com

Kan?? Dah tengok kan.. Kami diperangkap…. Sehinggakan kami beraksi seperti penari profesional disertai 2 blogger lain iaitu Amanda dan Anis Athia..MB dan Ben pula di depan, memang malu jugalah bila difikirkan balik. Patutnya yang perempuan lah di depan..hehehe..

Sebenanrnya ini salah satu tugasan kami kumpulan 3 perlu buat semasa event LG Fiesta tempoh hari. Menari GANGNAM STYLE..Hahaha memang pecah perut la bila dapat tugasan macam ni.. Ingat senang ke nak tengok kitorang ni menari..

Apa-apa pun respect pada rakan-rakan blogger yang berjaya membuang perasaan malu tersebut. Well Done!

3,395 total views, 7 views today

Leave Your Comment

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam