Fulltime Blogger & Influencer. Best New Media at Blue Ribbon 2014 Award. Best Motorsport Blog MSMW 2015.

Assalamualaikum w.b.t
Amacam geng??
Gambar kat atas ni merupakan gambar MB dan model kak Sweet Kurma sebenarnya.. Kebetulan MB lalu kat meja berhampiran.. Jadi nak bergambar sahaja dengan model.. Gila, ingat senang nak bergambar dengan model.. Nama dia pun MB tak tau.. Kenal lagi kan tidak lah..Hahaha
Dan tiada niat apa-apa pun terhadap beliau.. Just a picture.. 
Antara komen-komen dari rakan yang tidak berpuas hari.. Hehehe

Hehehe.. Saja nak kasi panas pada rakan-rakan blogger jejaka….

Walau apa pun terjadi, gua tetap cinta sama isteri gua.. tidak ada yang lain di hati gua.. (^_^) Sayang MB hanya pada dia..

Nota Lastik : Rasa-rasa kalau isteri MB baca entri apa jadi ek.. Hohoho…

7,862 total views, 1 views today

Leave Your Comment

Comments

  1. memang cun la model tu..bertuah la dapat bergambar dengan dia..jangan bagi bini bro baca entri ni..haha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam