Fulltime Blogger & Influencer. Best New Media at Blue Ribbon 2014 Award. Best Motorsport Blog MSMW 2015.

Cerita pasal wanita rendah ni, aku cukup suka. Kenapa? Sebab aku sendiri pun rendah ataupun kurang tinggi. Tetapi wanita rendah ni ada kelebihannya yang korang tak tahu.

Ini kelebihannya :-

20131120-185635.jpg

Itu Ustaz Azhar Idrus yang cakaplah..

Jadi wanita wanita yang kurang tinggi tu tak perlu rasa rendah diri ok. Sebab korang sememangnya comel.

Untuk maklumat tambahan, ada kelebihan pada wanita rendah dalam soal seks. Yang ini korang cari sendirilah sebab ada kajian yang mengatakan ia.

Tetapi, dalam bab pemilihan pemakaian agak sukar bagi wanita rendah unruk memilih saiz yang sesuai.

Bagi aku sebagai lelaki, aku juga mencari wanita yang rendah kerana seperti yang aku sebut tadi aku sendiri pun rendah, jadi takkan nak cari wanita tinggi pula. Kalau dpat wanita tinggi itu namany jodoh. Alhamdulillah aku diberikan isteri yang comel dan rendah sesuai dengan aku.

14,557 total views, 21 views today

Leave Your Comment

Comments

  1. Sy ni mmg rendah.. tggi sy tak sampai 140cm. Skrg dh umo 27. Tp blm sampai jodoh lg. Belom ade lesen kereta. Serba serbi terhad sbb xde motivasi dan semangat yg tinggi. Bila pergi mane2 semua org akan senyum sinis. Kadang2 tu ade yg gelak kat belakang. YA ALLAH rasa sedih sgt. Nak mintak kerja tempat baru pn susah. Limited semuanya. Semua pandang fizikal.. 🙁

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam