Fulltime Blogger & Influencer. Best New Media at Blue Ribbon 2014 Award. Best Motorsport Blog MSMW 2015.

Argghhhh!! Tidak….!!! Esok hari isnin..??? Aduyai….Kenapa tubuh badan ini terasa malas je bila teringat esok hari isnin….Rasa tak puas je cuti sabtu dan ahad…Sekejap sangat masa berlalu…Sungguh tak disangka….Kan bagus kalau esok hari cuti juga….Boleh tidur puas-puas….Nak pula musim hujan ni, memang tidur yang sepuasnya lah…

Lumrah sebenarnya kan bila sebut je hari isnin pasti penyakit rasa malas tu akan datang tiba-tiba…malas nak pergi kerja…malas nak memandu ke pejabat..malas nak buat kerja pejabat…kan….malas nak mandi pun ada….hahaha… Ada yang sanggup ambil peluang untuk MC, Emergency Leave….hehehe….

Tapi cuba hari lain, hari selasa ke, rabu ke…takde pula rasa malas macam hari isnin…kenapa…adakah sebab hari isnin adalah hari yang pertama…? hari berkerja selepas bercuti sabtu ahad…? sebab isnin hari ada mesyuarat…? yang pasti ‘Monday Blues‘ telah menjadi satu sindrom pada kita yang berkerja….

Sebelum ini MB ada menulis artikel mengenai Yang Tersirat Hari Isnin ….Banyak kelebihan sebenarnya hari isnin…

Walau apapun, hendak atau tidak kita mesti ke pejabat kerana sesuap nasi…Lupakan sindrom ‘Monday Blues‘ ini….

3,265 total views, 2 views today

Leave Your Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam