Fulltime Blogger & Influencer. Best New Media at Blue Ribbon 2014 Award. Best Motorsport Blog MSMW 2015.

Selesai buat kerja yang tertangguh tadi. Nasib baik Mr Ray tidur lama tadi, dapat jugalah aku berblog kejap dan setelkan kerja kerja orang.

Ni dia dah bangun tadi, layan dia main main kejap. Lepas tu mandikan dia awal sikit sebab kebiasaannya waktu petang macam ni dia dah standby nak dibawa naik motor.

aktiviti mr ray setiap hari
Dah standby dah tu..

Rutin harian dia lah katakan. Kalau sempat aku akan bawa dia naik motor bersiar siar kalau tak pun atuknya yang akan bawa.

2,508 total views, 2 views today

Leave Your Comment

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam