Fulltime Blogger & Influencer. Best New Media at Blue Ribbon 2014 Award. Best Motorsport Blog MSMW 2015.

Selagi Mr Ray tak tidur selagi tulah aku tak boleh nak menghadap blog kerana kalau aku menghadap blog juga, dah tentu dia pun turut sama nak kacau aku buat kerja.

Mujur tadi dia nak susu lepas tu nak masuk dalam buaian, jadi aku pun buatkan susu untuk dia dan masukkan dalam buaian. Enjut punya enjut lena juga akhirnya. Biasalah waktu waktu macam ni memang waktu dia nak tidur.

So bolehlah aku nak menghadap blog dan selesaikan kerja kerja yang tertangguh, nanti kalau dia dah bangun memang susahlah jawabnya.

3,278 total views, 1 views today

Leave Your Comment

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam