Fulltime Blogger & Influencer. Best New Media at Blue Ribbon 2014 Award. Best Motorsport Blog MSMW 2015.

Assalamualaikum w.b.t

Kali ini nak update kisah Mr Ray.. Dah lama tak update pasal hero MB ni sejak dia sakit hari itu… Pendekkan cerita Mr Ray ni amat gemarkan Stering kereta berbanding mainan lain yang dibelikan untuk dia. Stering kereta merupakan keutamaan dia.

Kalau dalam kereta MB tengah drive atau Ummi nya tengah drive, dia pun sibuklah nak duduk kat riba dan lepas tu pegang stereng sambil buat bunyi mulut. Seolah-seolah dia yang memandu kereta.

Dan kerana itu Umminya telah belikan Mr Ray ni sebuah stering kereta untuk dia bermain. Sekurang-kurangnya takdelah dia kacau kami yang tengah memandu ni.

Mungkinkah akan menjadi Formula One Driver

6,084 total views, 1 views today

Leave Your Comment

Comments

  1. Haha..menarik jugak ni..nak kenba cari satu untuk anak saya..jerteh ni susah nak jmp menda mcm ni..anak saya pun minat streng gok..

  2. assalamualaikum MB…meriahnya dah ada stering sendiri….cucu mama pun mcm Mr.Ray suka sangat nak main stering bila masuk kete…:)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam