Fulltime Blogger & Influencer. Best New Media at Blue Ribbon 2014 Award. Best Motorsport Blog MSMW 2015.

Assalamualaikum w.b.t

3 hari berjauhan dengan isteri dan anak sedikit sebanyak membuatkan diri MB keresahan selama 3 hari. Sedikit sebanyak perasaan rindu pada anak dan isteri datang menjemput MB.

Rindu itu akan menjadi lebih kuat jika kita berjauhan, contohnya seperti keadaan MB. 3 hari lepas bermula dari Jumaat dan Ahad MB berada di Kuala Terengganu atas urusan kerja dan membantu blogger Pinky ini di Seminar Hartanahnya. Kali ini di Kuala Terengganu selepas diadakan di Taiping bulan lalu.

Rindu Keluarga

Sebagai suami kita tidak lari dari perasaan rindu tersebut. Mana tidaknya setiap hari MB akan meluangkan masa bersama Mr Ray dan isteri. Bermain bersama Mr Ray, melayan karenahnya, bawa dia bersiar-siar menaiki motor dan lain-lain aktivti lagi. Tapi bila 3 hari tidak buat semua tu dan tidak berjumpa memang teringatlah dekat mereka berdua. Bila si isteri call, dapat dengar suara dia dan Mr Ray itupun dah cukup puas dapat mengubat kerinduan hehehe.

Jadi apa-apa pun yang kita lakukan dan dimana kita berada jangan lupakan anak dan isteri anda, kalaupun tidak dapat menghubungi mereka, sekadar SMS pun sudah memadai. Mereka juga perlukan perhatian dan berita dari anda.

6,715 total views, 10 views today

Leave Your Comment

Comments

  1. huuu..tu baru 3 hari..

    insyaAllah ahad ni isteri dan anak-anak akan balik ke Perak lepas hampir dua bulan berada di Sabah..

    memang bila berjauhan ni rindu membuak-buak..tambah pulak bila balik ke rumah, tak kedengaran suara anak-anak, suara isteri..rasa kekosongan je hidup dibuatnya..
    pipoq Ajak Terjah Artikel Terbaru Beliau ..Memasak bersama Wardina SaffiyahMy Profile

  2. rindu2 gak kan tapi bila dah jauh tu syok juga cuci mata kan, nak pula ada sifu abangensem yg pandai main mata tu..hehe
    ejam Ajak Terjah Artikel Terbaru Beliau ..Sudah 40 Ribu.My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam