Fulltime Blogger & Influencer. Best New Media at Blue Ribbon 2014 Award. Best Motorsport Blog MSMW 2015.

Assalamualaikum w.b.t

Berikut merupakan gambar teaser percutian MB sekeluarga dan juga keluarga blogger INI

Sebenarnya percutian ini adalah jemputan dari  pihak Felda Travel Sdn Bhd

Sambil membuat review sambil bercuti..

Details percutian seperti berikut :

Lokasi : Felda Residences Hot Spring Sg. Klah, Sungkai Perak

Tarikh : 23 – 24 Mac 2013

Jemputan : Felda Travel Sdn Bhd

Destinasi Percutian Kami
Our Room

Suasana yang nyaman dikelilingi kelapa sawit

Bro Framestone, Iera Kan dan Sya

Antara kemudahan yang ada

Santai betul blogger ni

Jakuzi yang membuatkan MB nak terjun

Kawasan Villa Hot Spring

Wajib korang pergi
Serius sakit masa MB cuba

Model beraksi

Transformer pun ada wei

Amacam? Teruja tak korang dengan gambar-gambar di atas.. Kalau korang nak tenagkan fikiran jom datang sini.. Pasti korang akan rasa tenang dan aman..
Nantikan entri seterusnya berkenaan review Felda Residences Hot Spring Sg. Klah ini..

7,087 total views, 3 views today

Leave Your Comment

Comments

  1. dah pegi ke tempat ni beberapa kali.

    mula2 dulu masa cuma ada kolam panas sahaja. pastu baru ada kolam sejuk dan tempat2 lain tu.

    kalau musim cuti sekolah ni memang ramailah yg singgah.

    kolam air panas nya memang boleh tahan panasnya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam